Im Broke Bcoz of Kikki.K

4:06 PM 10 Comments A+ a-

So yeahhhhhhhhhh. I seriously don't know what has gotten into me. I really need to stop shopping online and start saving! Dah boros sangat dah ni. So alkisahnya macam ni, masa lunch hour tadi aku bukak youtube. Tengok macam mana nak customize planner. Dari satu video ke video yang lain, so aku tertarik la tengok Kikki K planner. Sebelum ni memang aku tak ada hati pun dengan Kikki K ni. Nak Filofax je. Hahhhh sekali dah tengok macam macam video tadi, aku ter-fall in love pulak dengan si pretty Kikki K ni. Then aku terus terjah website mereka. Heeeee.

I thought US punya dollar sama currency dengan Singapore punya dollar. Lain rupanya. Taklah mahal betul hahaha (kononnnn padahal memang tetap mahal punnnnn -.-) So aku merayau-rayau dalam website Kikki K tu, then aku tengok ada planner yang 50% off. Heyy come on 50% tu kira banyak jugak okayyyyy. So aku carik yang paling aku berkenan, gotcha! Harga asal dia SG$74.90. Dah 50% off jadi SG$37.45. Haaaaaaaaaaaa kira okay kan? So aku pun teruja sangat. Dalam hati dah cakap nak beli ke tak nak beli ke tak. Dah add to bag pun. Dah nak checkout dah pun. And then alamakkkkkk aku tertekan pay now pulakkk. So nak tak nak, terpaksa lahh meneruskan hajat. Huahuahua. Tekan pay now sambil tutup mata. Aku guna paypal. Memang dorang terus convert currency tu. Tak payah aku nak menyusahkan diri sendiri. Hahaha. x'D 

So this is what i purchasedddd! 

2015 LEATHER TIME PLANNER MEDIUM: LILAC

Hehehehee kalau nak tengok gambar yang lain, sila klik SINI. Cantik kannn? Warna kesukaan pulak tuuu. Hihihihi. Eksaited okayy. I made payment for this include postage tak sampai RM200 pun. Tak sampai RM150 jugak pun. Hihihiihii. Pandai pandai kira la berapa semuanya. Heww. 

Lain orang lain minat. Ada orang sanggup habiskan beratus ringgit untuk handbag, makeup, perfume mahal semua. Kalau lelaki pulak sanggup habiskan duit untuk kereta la pc gaming la. Kalau nak dibandingkan semua tu dengan harga buku, alahai jauh bezanya okayy. Huhuhuhu. Im not that type of girl yang suka barang barang macam tu. Im not into beauty stuffs, clothes, bags etc. Ada jugak beli tapi taklah minat sakan. Its like, i would rather beli notebooks, books, or stationery etc. Sebab aku memang tak minat benda lain. Kalau duit aku banyak, nak tahu apa aku nak beli? Aku nak beli piano! Hewhewhew. Tak pandai main piano but aku suka yang teramat okay! 

Haaa dah tahu aku yang macam mana kan? Im just that gila buku punya orang hahahaa! 

Sobs im broke ~~~~ Dah taknak lagi beli buku lepas ni. Tahun 2016 baru beli lagi. Hihihihi. 

Till here then~ 

Bye! 

xx


10 comments

Write comments
Aqilah Azmi
AUTHOR
January 23, 2015 at 6:10 PM delete

-_________-
saje je ye your last perenggan tu.
hahaahahahah padahal nak cover :P
hahahahhahaha

yelah ok fine i cn accept that hehe
some ppl habiskan duit ke beauty n fashion hehe
qila ke makanan muahahaahah

Reply
avatar
January 24, 2015 at 1:38 AM delete

nyaan...lawa gilossss planner tuuu memang macam tak boleh nak tolak bila dah tengok >////<

Reply
avatar
Farah
AUTHOR
January 24, 2015 at 3:14 AM delete

Cute. Cute. Betul, semua orang pun berbeza minatnya.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
January 24, 2015 at 8:30 AM delete

hahaha yes my darling!! xD
huahuahua. i mostly spend my money beli barang from bookstore. and yeah, makanan!! takpelahh. beli barang bukan selalu (kononnn hahahahaha). need to stop this boros punya prangai ahhh. >.<

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
January 24, 2015 at 8:31 AM delete

mmg tak blh if you a truly notebook lover!! dahlah cuteeee, diskaun lagi tu hahaha x'D

Reply
avatar
Mummy MM
AUTHOR
January 24, 2015 at 10:40 AM delete

Kus semangat. Mahal na sampe beratus-ratus.

Read my latest entry : Jom Aktifkan MyKad

Reply
avatar
budakvanilla
AUTHOR
January 26, 2015 at 5:01 PM delete

kita sama :D
penggila stationery. sanggup berabis duit beli stationery n notebooks n all kinds of cute stuff. bahahaha. XD

jeles tengok planner awak T^T
nak jugak oiiii :3

Reply
avatar
February 3, 2015 at 1:16 AM delete

awak...kita nak beli kat kikki k jugak tapi serius tak reti pulakkk. nak guna paypal bagai. boleh tak awak tolong? hehehe

Reply
avatar